Börjar bli lite bättre

Idag känns det bättre i kistan, imorse var fortfarande hemsk men nu börjar jag bli som vanligt. Ska försöka få i mig lite mat snart igen och se om det stannar kvar.
Idag har J stor städat :D jätte skönt, tyvärr så kastade han också massa saker. Som vi Egentligen inte behöver men ändå...
Lite mer saker som ska upp på tradera ikväll också, J´s datorer och mina gravid böcker. Kanske får upp Leos vagga nu också men jag vet inte vad vi ska sätta för pris på den än..

Well well nu måste jag jaga Leo igen som river nått som vanligt. ;)

Kommentarer
Postat av: Kaosets Gudinna

Puss!!

2009-07-14 @ 11:51:22
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/
Postat av: Kändis

Hoppas att resa bli bra minne,synd att Leo blir bolad till olika meniskor ,han är det dyraste skatter Ni har. Glömd inte det.

2009-07-26 @ 15:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0