Dum man är ibland...

Hade super mysigt när jag kom hem, Leo var superglad och härjade runt, jag ville kramas men det kunde jag glömma, han skulle klättra.
Men han somnade ganska snabbt ändå, J gjorde paj till mig med bären han och Leo varit ute och plockat under dagen och jag tok däckade på soffan direkt efter. Jag var helt slut.

Vakande kl 9 imorse och kom på att klockan inte ringt, jag som började 8...
Så det var bara att slänga på sig det jag hittade på golvet och hoppa upp på cykeln, så idag har jag fått min första ogiltliga frånvaro på jobbet, iof bara 1 tim och 15min men ändå..
Men jag kom hit iaf, det måste jag berätta för min psykolog som ville att jag skulle komma försent en dag för att jag ska få se att jorden inte går under och att jag inte får sparken. Det fick jag ju inte nu och chefen var inte ens arg, han förstod att jag försovit mig eftersom jag såg helt förstörd ut när jag gick hem igår. ;)


Nu är det snart lunchdags, slutar tidigt idag och då hoppas jag att det finns nån tvätt tid för varken jag eller J har några rena kläder att ta med till Amsterdam i övermorgon..
Kladdgrisen Leo har inte heller så mycket kläder som inte är fulla med sand dreggel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0