Första dagen

Med nya medicinen, känn lite smått bättre, är inte as förbannad på allt och alla iaf så det är skönt. Lite ryckningar och sånt bara men ingen jag vill mörda än ;)

Idag är jag faktiskt på jobbet, enda dagen den här veckan sen är jag ledig tom måndag igen. Så nästa vecka blir det jobb mån, ons och lördag. Läkarn på tis, ska ringa och be om en tidigare tid och så man kanske kan ta en sväng till grönan med Johanna och Max. Annars kanske torsdag fungerar lika bra?

J och Leo är iof på grönan själva nu men mest bara för att J vill visa upp honom för sina gamla arbetskamrater nu när han är super social och vinkar och flörtar med alla <3
Så Leo har guldkjeda och snygg skjortan på idag :)

Nej nu ska jag fortsätta jobba på här och beställa Leos fina halsband från Älskade barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0