Grattis Johanna!

Vad mys, Johanna ska gifta sig :) gifta sig är riktigt nice men jag har aldrig svettig i hela mitt liv som när vi stod vid altaret. Det bara forsade ;) ler fånigt mycket gör man också så innan lunchen så har man verkligen Ont i hela ansiktet...
Men det är en av dom bästa sakerna jag gjort i mitt liv och det är väldigt skönt att kunna tänka tillbaka på det trots kaoset som blev på kvällen och att jag glömde bandet man har runt benet och att J inte bar mig över tröskeln.. Men det var det enda som gick snett och det är bra jobbat för en Palo!

Så Johanna glöm inte din absolut torr, ta gärna ett bad i det kvällen innan för att vara riktigt säker <3


Idag var jag på skäll humör på vägen till jobbet, jag har som vanligt glömt mina mediciner igen, bara det att idag glömde jag mina cigaretter också.. Så jag passade på att ringa och skälla på SL, Citymail och Försäkringskassan innan jag började jobbet kl 9. Starkt jobbat av mig tycker jag. Men lite synd var det för dom stackarna som svarade eftersom jag inte ens en bra dag är trevlig på morgonen..


Men nu har jag fått skrika av mig lite och ska också tradera mig lite också så här på morgonkvisten.

Det är tydligen bra att skälla av sig, från att igår på hela dagen ha 3 sälj, vilket är helt katastrof för mig och min lön till att idag ha 4st och då har jag inte ens jobbat en timme än..
Im back! Yeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0