Hittad :)

J´s mamma är nu lost and found. När jag precis kollat upp nummer till ambasaden i Peking som visst har hand om Mongoliet (där Sverige inte har en egen ambassad) så sa jag åt J att testa att ringa igen och då gick det signaler. En timme senare så ringde hon upp och hade inte kommit hem förens igår ikväll..
Så det var skönt.

Idag har varit en bra dag, jag och Leo har varit på bvc där han fick massor med beröm för att han kommit så långt . Då blir man riktigt stolt i mammahjärtat, så någon 8mån koll behövs inte. :)

Efter bar det iväg till stan, donken med Milla och J sen letade vi skor till Milla. När det var klart och jag surat färdigt för att jag inte fick köpa nya addidas skor till Leo så åkte vi till vasaparken och träffade Catta en sväng. Den var mys men kort.

Nu har vi ätit middag och jag har också kommit på min Leo tatuering. Funderat väldigt länge på vad det ska bli men nu är det klart, varför har jag inte tänkt på det tidigare? Det kommer bli perfekt!


Imorn blir det grönan med Johanna och Max.

Nu blir det mer msnande med Annika som jag inte pratat med på över 10 (!) ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0