Home alone

Yepp nu är jag och Leo själva, J är ute och roar sig efter att ha pluggat hela dagen. Mestandels hemma faktiskt, så jag och Leo har fått vara ute ;) när J åkte en sväng till kista c och klippte sig så åkte jag och Leo till täby c. Upptäckte att dom självklart har sänkt priset ännu mer på pop kläderna som jag köpte till Leo förra veckan så då var jag tvungen att köpa ännu mer nu ;)
Lite tyg inhandlades också, så nu ska jag ta mig i kragen och sy lite. Har för en gångs skull köpt nästan allt jag behöver, köpte bara kantband till en sittdyna men det blir nog 3-4 st men men vi får se om det blir nått att ha överhuvudtaget..

Har också bokat tid för att sätta i mitt löshår igen :D måndag morgon innan jobbet.. kl 8 ska jag vara där! Stackars mig..
Men nu blir det rök och mönsterskissning.

Alldeles ensamen ^snyft^

Kommentarer
Postat av: Kaosets Gudinna

Saknar er massor... Kan ni inte komma hit och hälsa på någon helg, du, Jonis och Leo? KRAM

2009-07-18 @ 10:51:29
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0