Jobb jobb jobb

och ännu mera jobb, jag har fått byta bort alla mina helg tider så nu är det nästan 8-22 pass i 3 dagar. Nu är vi inne på dag nr 2 så det är bara imorn kvar.
Idag började jag dock inte förens 12 men trots det fick jag bara sova 2tim eftersom jag var på kungsholmen kl 8 och satte i mitt löshår hos den trevligaste tjej jag träffat på länge, det kommer förhoppningsvis att bli lite mer business ihop med henne med start den 8e aug. Men det är än så länge en hemlis ;) håret blev btw as bra, nöjdare än så här har jag aldrig varit. :D

Jag tänkte också starta upp mera business, sitter och kollar upp massa tråkigt företags skit, f-skattesedel och bokföring och tråååk.. Men mitt "märke" är iprincip klart sitter och väljer mellan 3st olika figurer bara och kan inte bestämma mig. J ska få hjälpa mig och kolla lite på det sen, men nu är det för mycket jobb för att jag ska hinna tänka så mycket. Men det är bara imorn och 2dagar nästa vecka sen är jag ledig i 3 veckor!
Det kommer att bli så NICE!


Hoppas bara att vädret är på min sida men det kan man nog glömma. Men då får jag iaf tid att ta tag i mina hemliga planer... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0