Lång uppdate

Nu sitter vi på planet, fick inte igång telia homerun på flygplatsen men men.. J sitter och pratar med nån kille han raggat upp på planet, fast han och hans kompis ska vidare till Nice. Känns jätte skönt att åka iväg men det var verkligen hjärtkrossande att lämna Leo imorse, vi gick in för att pussa honom hej då och då vaknade han och blev jätte ledsen när vi gick :( men Frepp verkar klara det bra, han har bara ringt ett par ggr hittills ;)

Nu kommer vi snart landa men jag tänkte passa på nu innan batteriet dör, J och killen bredvid pratar bara tråk så jag har spelat sims och age of empires. Blir till att ladda på hotellet. Tyvärr så sitter det en stor barnfamilj både framför och bakom oss som har fått för mycket socker eller nått, tre monster bakom och två framför. Alla åker med sin ensamma mamma som inte gör ett skit...



Nu har vi kommit till hotellet iaf, efter 2½timmes promenad i regnet, nu skiner solen igen så nu blir det flip-flop och mat..och kanske trådlöst när så jag kan lägga upp det här ;)

Jätte mysigt hade vi hela dagen, det var strålande sol och vi har bara suttit och myst i solen på torget. En sväng till redlight blev det också men det var inte så mycket öppet..

Självklart så somnade vi när vi kom upp på rummet igen och vaknade inte förens runt 23, så då traskade vi iväg till redlight igen och det var bra mycket mer folk nu... Kul att se men jag tycker tjejerna var för dyra trots att dom var över förväntan, 90% är skit snygga men som sagt dyra... 50 eur per person vill dom ha för 20min, det är lite väl saftigt men men vi får väl se ;)
Nu tar jag med mig datorn och försöker hitta nått ställe med wifi eftersom det på hotellet inte fungerar.

 Det finns då fan bara onyttig mat här..bara take away, febo donken, bk, munkar, det finns inget stopp, ändå så finns det typ inga tjockisar men iof så cyklar alla överallt här..
Idag blir det Anne Frank, den stora marknaden och det andra redlight som vi inte kollat på än..
Ikväll ska vi ut också, kollade runt lite igår men idag ska det vara en grym fest så igår tog vi det bara lugnt på bulldog, J blev jätte full så det är tur att det är kryp avstånd till ”hotellet” som inte riktigt är ett hotell i min mening, tapeten bokstavligt talat ramlar ner från väggen, den skabbiga heltäckningsmattan täcker inte hela golvet och sängarna är helt sönderskurna, dom har lixom ingen ovansida...
Men det ligger väldigt bra till... om det nu var någon tröst att det ligger 3st 5 ställen precis utanför vårat fönster som inte går att stänga... Här skulle jag aldrig kunna bo och jag skulle nerver ever åka hit med barn. Men som själv med J är det helt okej, även om det blir för mycket för mig nu också..Det är därför vi tar siesta, det är För mycket folk Överallt jag blir alldeles virrig.


Så en lång uppdate blev det, så irriterande när nätet på hotellet inte fungerar och typ ingen har wifi.. Men nu sitter vi längst med kanalen och har hittat nån som inte har det låst :D
Vi har traskat runt på markaden idag och sitter nu och smälter bort i solen på väg till Anne Frank..

Planerna för ikväll ändras hela tiden, men nått skoj ska vi hitta på :)

Nu börjar J bli otålig och springer runt och fotar mig  så nu får det vara nog ;)
J glömde sladden till sin kamera så vi bjuder på en "we right now" från mobilen ist



So long så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0