Mera shopping

Idag blir det in till stan för mig och Leo igen, träffa Lina och rea shopping igen, J håller på att bli tokig på mig men det är faktiskt så sjukt mycket billigare nu kanske får köpa nått till honom också så han inte tjurar. ;)
Ikväll blir jag och Leo själva hemma också för J ska ut med Frepp. Inte så länge hoppas jag för hans egen del eftersom jag börjar jobba kl 10 imorn..

På tal om Lina så har J också laddat in bilderna från när vi var där och grillade i helgen.




Nu hoppas jag bara att solen håller i sig och att vi slipper regnet så jag slipper bära Leo hela dagen, han vägrar att sitta i vagnen när regnskyddet är på...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Pee & Poo bodyn? Oj den köpte jag innan Minna föddes, älskar Pee & Poo har dom som gossedjur till Minna. :D

2009-07-11 @ 01:11:08
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0