Mycket bra dag :)

Idag har jag och Lina varit i stan, blev en till tröjja till Leo från pop och nya rea tuttar till mig.
J tyckte dom var hemska att klämma på men det ser fett nice ut ;)

Sen satte vi oss på Friday´s, skulle bara smaka min älskade cider igen, en blev till två sen tre, eller var det sex? En strawberry daiquiri slank också ner. En hel del fattigare och välbehövt kärringsnack senare så vinglade vi mot bolaget. Köpte med oss öl till grabbarna och cider till oss själva.
Knatade ner till humlegården och satte oss på bänken till vänster om alkisen och knäppte våra cider. :)

Lite som han på grannbänken kände man sig men man får vara berusad mitt på dagen när det är sommar ;)

Har mått lite sådär sen jag kom hem och bara legat på soffan och blivit servad vatten av J, känner mig helt utslagen.
J var deppig så han orkade inte gå ut med Frepp så vi åt en god middag hemma ist och när Leo somnat så kletade vi ansiktsmask på varandra, J gick ut med hunden och hörde ljudet av en fest.
Så han kom in fyllde väskan med öl och cyklade iväg för att hitta festen. Han ringde precis, han har cyklat runt en bra stund men han hittar ingen fest. Ljudet studsar jätte bra på vattnet här nere så den kan vara hur långt bort som helst..

Lite lite till ska han leta sa han nu när han ringde..
Själv ska jag sova, jobb imorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0