Så dum

Jag är så korkad ibland, förra veckan när jag var på pop och storhandlade på rean så hittade jag en jätte fin jacka till Leo, till halva reapriset 400kr. Smart som jag är så köpte jag den inte för jag kunde inte bestämma storlek (har ingen aning om hur stor han är när det blir kallt) så jag tänkte fundera lite och köpa den idag.
Självklart är rea fan slut när jag kom dit idag och nu var det ordinarie pris, 1600kr! Nån sån dyr jacka har jag inte ens själv.. Så nu sitter jag här och är bitter.

Men men nu har jag packat klart alla Leos saker iaf, ska vara på centralen kl 9 imorn så vi får se vad Leo tycker om att gå upp så tidigt. Är också lite fundersam över när J ska komma hem och packa egentligen, han är hemma hos Filippe och rensar.
För er som inte känner till hur det ser ut hos Filippe så är han en Mycket god kandidat till rent hus som går på tv. Han har så sjukt jävla mycket prylar så man tror inte sina ögon!
Nu har dom röjjt hela dagen/kvällen och har kört ut 6st stora lass (hela trappuppgången full per lass) och dom är Nästan klara med hans garderob, ja ni läste helt rätt. En gaarderob/liten klädkammare är nu rensad och det är Mycket kvar.

Vi har länge funderat på att anmäla honom till rent hus, och fungerar inte den här väldiktade sparken i arslet så blir det så.


Nu ska jag lägga mig på soffan och fortsätta ha ont i magen..
Imorn blir en lååång tågresa ut till ingenstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0