Sötnöt

Jaha då var man hemma från jobbet igen, nu jobbar jag tack och lov inte förens på söndag igen, imorn blir det bvc och ev nånting mer skoj också men vi får se. Fick en glas överaskning när jag kom hem och såg att J laddat in ännu mer bilder som han tagit idag när han fotat med nya objektivet. Jag vet att jag är as tråkig som bara lägger ut Leo bilder men allt annat får J lägga upp på sin fotosida för det är så mycket så jag orkar inte välja.

Men här är mr Sötnöt iaf


Nu ska jag sura vidare över att alla jag känner är på Brittan ikväll eller igår och jag sitter här och lyssnar på discovery channel som går 24/7 här hemma. Jag funderar allvarligt på att säga upp mitt personal ab så jag slipper den där jävla skit kanalen, visst det är kul program där IBLAND men man behöver inte se Allt som går där!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gullebullen leo <3

2009-07-14 @ 23:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0