Resfeber?

Idag har jag varit duktig och tvättat 9 maskiner!
Så nu är alla Amsterdam kläderna rena och lägenheten helt ren :) kollade vädret och det ska regna där både torsdag och fredag men lördag, söndag så ska det vara sol. Tur att vi är där flera dagar!

Idag är det också min och J´s tredje bröllopsdag <3
Det hade iof J glömt men men vi ska ju fira det hela helgen, så han har tid på sig att gottgöra mig ;)


Nu har Frepp kommit hit, han ska sova här inatt och ta Leo imorn bitti innan mamma kommer eftersom vi åker innan Leo vaknat.
Så nu blir det ännu godare mat, J är grym på att laga mat men han har lärt sig allt av Frepp ;)


Det mesta är packat, iaf ala Leos saker, jag har nästan packat klart i huvudet iaf..
Åååh jag är jätte pirrig i hela kroppen, känns helt overkligt att kunna åka iväg speciellt utan Leo. Idag har det varit ett överflöd av kramar på lillskrutten så vi fyller helgens kvot också...

Leo hittade förövrigt ett myrbo på gården idag under ett lock till en av grillarna här ute. Tog typ 3 sek sen var han helt täckt av små äckliga myror...Bild på det kommer lite senare när vi laddar kameran ikväll.


Tills dess så bjuder jag på en bild från i lördags, från blommor och bin på mig och Leo med Johanna och hennes Minna.

Kommentarer
Postat av: johanna

Jaaaaa jag vet det ;)

Åh fan, jorå, kan tänka mig att köa ;) synd bara att jag kanske börjar jobba då .-/ blääää

trevlig resa!!! Fota lite horor på red light åt mig! :-D

2009-07-22 @ 22:03:10
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0