Pucko SL

Då var man tillbaka och slavar vidare på jobbet. Var hos psykologen imorse och hade så klart så bråttom så jag varken hann äta eller ta min medicin...
Men jag lever iaf än så länge.

Mina kollegor hittade lite artiklar om barn som ramlat ur vagnarna på bussarna men ingen av dom var lilla tjejen som jag såg för några veckor sen, men det är helt sjukt hur ofta det händer. Nästan varje gång jag åker buss så måste jag stå och hålla i vagnen för kung och fosterland för att den inte ska välta. Det är helt sjukt, jag vågar inte ha Leo i vagnen när vi åker buss längre utan han sitter alltid i mitt knä. Så ska det fan inte behöva vara!

Bebis skadad under vårdlös busstur
Bebis flög ur vagnen när bussen svängde

Igår när jag och Leo varit och handlat så var det som vanligt när vi skulle av också, bussfan stannar en meter ifrån trottoaren så jag kommer inte av med vagnen. Han som kör gapar "På eller av?" jag säger av men att han antingen får hjälpa till eller stanna så man kommer av. Så han smäller igen dörrarna på mig, trycker ner gasen sen tvärnitar och öppnar igen. Då är det Precis på millimetern att jag kommer av med vagnen, 4st matkassar och Leo under armen.
Tack som Fan gapade jag men jag tror inte han hörde eftersom han gasade på som fan!


Jävla idioter det finns!



Btw så har J startat en fotosida nu, han tjatar på mig att jag ska lägga upp hans bilder här men det blir aldrig av, bara bilderna på Leo som jag orkar lägga upp ;) men nu finns det en länk till den här på sidan iaf.
Enjoy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0