Sovmorgon!

Helt otroligt, vi fick sovmorgon! Leo vaknade inte förens halv 11. :D
Men jag vaknade strax före 10 och låg och väntade på att han skulle vakna. ;)
Nu är jag på jobbet igen, jobbar onsdag och lördag också. J är lite gnällig för att det är så olika dagar, att jag inte jobbar flera i sträck utan är ledig en, jobbar en, ledig två jobbar en osv..
Men efter den här veckan så blir det som han vill med 3 dagar i rad och sen resten ledigt, så vi får väl hoppas att han kommer igång med sina jobb lite då.

Men om 17dagar får han lägg ner igen, för då åker vi!

Nu måste jag jobba vidare men ^me längtar^

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tyckte dom var lite tråkiga..

2009-07-06 @ 14:43:25
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0