Vafan

Min blogg verkar inte gilla mig :(
Jag har skrivit 3st smarta inlägg idag men alla 3 är borta...
Nu kanske det börjar bli dags att byta plattform?
Jobbet idag är segt, inte så mycket som händer här vid 22 så jag och N har suttit och fjantat oss och diskuterat allas älskade fk  ^kräkas^  jag måste ju varna henne för vilket jälva tjaffs och dyra telefonräkningar det kommer att bli.

Men imorn är iaf sista dagen innan semestern, det ska bli så skönt. Sen är det snart födelsedag och det måste jag fira stort. Min förra var inte så superkul som jätte gravid men den här kommer bli bra ;)
Hoppas bara alla planerna går i lås.

Vi åker till hälsingland på fredag också, får se hur det blir, vi kommer att dra med oss rubbet. Tv, digitalbox, antenn, boxerkort, 3 datorer, bredband, massor med kameror, killarnas fiskeutrustning med mera med mera..
Sen stannar J och Frepp där hela veckan efter också medans jag Leo och Fie åker hem på måndagen. Men lite grabbvecka blir det för J iaf innan han åker hem för att behandla mig som en gud :)

Nu hade skiten inte lagt upp det här heller, fan vad trött jag blir. Nu vill jag byta men vad ska man ha istället då?!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hälsingland åker man inte till utan åker ifrån :-p.

Närå skämtosido.. men vad fasen ska ni göra där uppe i lugnet ;-)? O vart i Hälsingland ska ni?

2009-07-29 @ 09:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0