Yes!

Jag har muttrat och surat sen igår för att flygbiljetterna bara blir dyrare och dyrare + att alla bra flighter tagit slut, så imorse när jag bara accepterat det faktum att det är as dyrt och jag får skylla mig själv som inte bokade tidigt när det var billigt. Sur som fan går jag in på klm.com och upptäcker att dom släppt nya biljetter under natten!
1000kr billigare och mycket fler tider att välja mellan :D
Nu är jag så glad över att jag var för sur för att betala igår kväll!

Så dagen har börjat Väldigt bra, med sovmorgon tom, Leo vaknade inte fören 11 och sover lite middag nu innan jag ska til läkaren kl 14.
Jag tror han sover mycket bättre nu när det är svalare i hans rum. Förra veckan när det var så varmt och kladdigt så var han helt blöt av svett när han vaknade, nu är det som vanligt igen.
+ sovmorgonen, som jag är väldigt glad över. ;)

Nu är det dags att klä på sig och göra mig klar, ska vara hos läkaren och utvärdera nya medicinen och sen ska jag och Leo försöka handla mat.


Wish me luck..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack babe!

Ja hade juh varit superkul juh, åk nästa år?

2009-07-07 @ 13:38:45
URL: http://familjenkorb.blogg.se/.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0