Äntligen Sol!

Idag har det varit as nice väder för en gångs skull, vi har tvättat och fotat allt vi ska sälja och J ska få lägga upp allt på nätet snart.
Idag har vi också tjänat pengar ;) satte J på att ringa comviq efter att han skällt ut mig för att min teleräkning var på nästan 1000kr den här månaden ;O så Milla nu är jag förbjuden att ringa dig på din jobbmobil eftersom att hälften var dit och andra hälften smsbiljetter.

Men han ringde iaf och klagade över att vi får betala 10kr i månaden var för samtal väntar som vi tidigare hade gratis. Sen klagade han också på att det kostar 49kr i månaden för abonnemanget så då fick vi 550kr i kompensation, gratis månads avgift och smtal väntar. J är ganska bra att ha ibland ;)

När han ändå var på få saker gratis humör så åkte vi tillbaka till hemköp i sundbyberg som vi var på förra veckan. När vi kom hem då så var köttet dåligt och annanasen möglig. Så vi fick nu tillbaka alla pengar och 3st annanaser gratis. Mer komp blir det på mån när chefen är tillbaka ;)

Men nu är det våran lilla midsommarkväll, J står och fixar maten, kräftor från mamma, lax, potatis och sill som han kan sitta och äckla sig med på sin sida. Jag har också köpt jätte mycket frukt som jag ska smaska på ikväll eftersom jag inte cyklat en enda dag till jobbet den här veckan. *fy mig* men till mitt försvar så har det regnat varje dag, lite mindre till mitt försvar var nog att jag tog taxi ist ;)


Nej nu är det sommarkrysset och gröt för Leo som gäller (som vi nu får se på tv´n ist för live eftersom vissa är så jävla sega) *piiik*


Förresten ska det vara Sol hela veckan nu när jag har Semester! So Sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0