Bara jobb jobb jobb

Känns som att jag jobbar jämt trots att jag bara jobbar 2-4 dagar i veckan nu ;)
Idag var ingen rolig dag, det regnade när jag cyklade till jobbet, och spöregnade när jag skulle hem så jag fick lämna cyklen där. Det suger eftersom det saknas några cm innan jag kommer i den fina klänningen..
Så då blir det ingen cykling imorn heller eftersom den står fast där. :(

Imorn är det också jobb och sen hem till mamma för middag. Jag ska också försöka hinna hämta ut nya förhandsvisnings biljetter till The Proposal och försöka se den igen nu på tisdag med mamma, efter det så ska vi på invigning och mingel av nya Stockhome.


Nu är det också sälj hysteri här hemma. J har tvättat vagnen och jag har tvättat allt annat ;) mycket som ska bort nu. Jag försöker också ta mig mod till att sälja min älskade bröllopsklänning. Måste pallra mig ner till kemtvätten med den först bara, vill igentligen inte sälja den för den är så Jävla fin :(

Men vi måste bli av med alla saker nu och börja planera inför flytten, sen känns det inte som att jag kommer att använda klänningen igen och jag tror inte Leo vill ha den heller ;) så det är lika bra. Bästa tiden att göra sig av med den nu också


Men i love it, det är ju det finaste plagget jag har...





Kanske nån jag känner som är sugen så jag kan få hälsa på den nångång ;)

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Den var jättefin! Tycker att du ska ha kvar den som ett minne av bröllopet...

2009-06-14 @ 21:08:29
URL: http://www.metrobloggen.se/avenge

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0