Cupcakes

Till Leos namngivning så har jag beställt cupcakes av Charlotta på jobbet som är Grym på att baka!
Men när hon frågade vad jag ville ha så tog det stopp ;) cupcakes vet jag men inte mer än så, så nu när jag väntar på att tvätten ska torka så har jag googlat och hittat 3 olika alternativ som jag gillar :)



Söta med körsbär eller strössel (passar bra till Leos rosa körsbärsträd ;) )



Med hjärtan bara för att det är sött



Eller min favvo, med prickar :D jag har ingen aning om vad prickarna är eller om det går att äta,
men fint var det :)


Så Charlotta vad tror du, can you make it happen?

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Haha vi kan göra nästan vad som helst... Vet inte var man hittar de där prickarna. Men säg smak och färg så fixar vi. Choklad blir svårt att få till annat än brunt... Men hjärtströssel är inga problem!

2009-06-15 @ 23:24:35
URL: http://www.metrobloggen.se/avenge
Postat av: Johanna

Jag kan nästan svära på att prickarna är gjorda av sugarpaste, som de färgat med karamellfärg, kavlat ut och använt någon liten rund form och format dem med :) (ett hett tips bara) ;)

Gjorde en prickig doptårta till Max på det sättet, blev skitfint!



BILD på din bugga tack!!!! :-) Vad fick du ge för den? jag var på barnbutiken idag och köpte nya sufflettbågar(cameleons) så jag kan köpa cameleonsufflett-tyg och byta färg :-D

Så jävla nöjd med vagnen!

2009-06-17 @ 16:02:21
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0