Dumma :(

Dumma blocket kärring. Svarade varken på mail, sms eller i telefon och nu är annonsen borta. Såld till någon annan trots att jag var först. :(

Bitch!


Men jag ska köpa en ändå, så jävla surt bara att den låg uppe för 2900kr, men jag har hittat en annan jag vill ha också men jag tänkte pruta lite. Jag vill inte ens ha allt som följer med den där eller följer med och med, som man får betala extra för.
Bara mugghållaren så J kan vara lattepappa i sommar. :)


Men idag blir det bara letande för mig, svårt att ringa och åka och kolla på dom när man jobbar till 21. Men imorn ska jag nog lyckas hitta nått fint.

Fint är också mitt konto imorn när skatten kommer, det är Jävligt Nice och mer kommer det att bli, ska fortsätta sälja iväg lite saker som jag samlat på mig och J med. Alla vagnarna ska också säljas när den nya kommit, bilstolen också eftersom Leo börjar bli för stor för den, men han kan nog ha den tills Jenny får sin plutt. :)


Men iaf så är överraskningen inför bröllopsdagen så gott som klar iaf, bara det sista kvar att boka nu och hitta någonstans att göra av vovven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0