Ingen cykling idag

I dag är jag sååå trött, gick och la mig vid 2 och J väckte mig vid 3 och sen någon gång senare också. Sen skulle jag upp 7 för att börja jobbet kl 8. Så ingen cykel för mig idag, sov hela vägen på bussen och skulle lätt kunna sova nu också.
Idag slutar jag tidigt så då ska jag åka in till stan, köpa den där kreatinvax borttagningen och papper till Leos inbjudningar som ska skrivas ut och skickas imorgon. Jag & J satt igår och fixade lite med inbjudningarna dom kommer bli super fina :D jag ska också köpa lite fint papper till fadderbreven som ska ramas in, Leo ska få öva lite också på sin del i det hela, kan tyvärr inte skriva vad eftersom hans blivande gudmor är inne här och snokar. ;)

Som vanligt här så fungerar ingenting här på jobbet, Alla våra system ligger nere så vi kan bara be folk att återkomma :/ helt värdelöst. Men eftersom det är måndag så är det frukost som bjuds på här så då kan jag passa på att äta lite. ;)


Sen ska jag passa på att kolla mer saker till Leos namngivelsecermoni det börjar närma sig nu.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilket datum kör ni namngivelsen? :)

2009-06-02 @ 08:56:59
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: Gizzy svarar

lördagen den 27/6 inbjudan kommer i veckan ;)

2009-06-02 @ 20:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0