Jag tror jag är så trött så jag dör.

Jag är helt slut, Leo drog precis upp mig och vill kolla på teletubbies samt banka min mobil i golvet.
För min del så känns det som att jag sovit typ 20min ont i huvudet har jag idag med.. och jag blir bara ännu tröttare när jag tänker på allt jag har att göra idag..
Så fort J behagar att gå upp så ska vi in till stan och handla tallrikar och sånt till Leos namngivning eftersom han hade mitt bankkort igår så jag kunde inge köpa nått, bara kolla ut vad jag skulle ha.

Leo är för övrigt expert på att stå nu, han ställer sig mot Allt. Inte så smart alla gånger som nu när han står mot datorstolen, som både snurrar och har hjul. Han blir mindre glad när det inte sitter någon här och stolen åker iväg ;)

Nu har J vaknat iaf så nu är det bara att göra oss i ordning. In till stan fixa sakerna till Leo, sen åker J till skolan medans jag och Leo lunchar med Milla. Efter det ska jag se om detr finns bio biljetter kvar till filmen ikväll och se om jag kan få ett längre datum på centralbadet presentkortet som gick ut igår ;)

Sen kommer Tessan in och vi ska kolla lite kläder. Efter det så får vi se om det blir nån bio eller om det blir invigningen av Stockhome direkt..


Hur som helst så är det full rulle idag och jag är redan mega trött...




Nej nu fick jag veta att det kommer nån jävla mupp gubbe och ska köpa J´s gamla kamera nu om en halvtimme. Jag har sååå ingen lust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0