Jävla bitch, Flytta!

Allt är som vanligt då, det blev jag som fick tvätta allt. Nu har jag lagt i dom sista två maskinerna iaf så sammanlagt 11 maskiner blev det idag. J tycker han har dragit sitt strå till stacken eftersom han faktiskt tvättade 2st i förrgår. ;)

Men det är helt värdelöst att tvätta här när alla dumma jävla indier tar alla masiker, allas tvätt och alla torkmöjligheter. Nu precis var det en som slängde in all sin tvätt i min torktumlare. Jag sa åt honom både på svenska och engelska att jag behövde den NU, Yes yes fick jag till svar och han fortsätter langa in sin skit där. Jag går dit och tar ut hans och lägger det tillbaka i hans korg och pekar på den som hör till hans maskin och ska precis slänga in min när han lägger tillbaka allt...
Jag blir fan galen, jag vill ha en egen tvättstuga, eller iaf en gemensam för folk som förstår Någonting!


Jag gav upp och tog en annan, jag har så ont i huvudet idag så jag orkar inte, det tjänar ju inget till..
Alla som bor här är så jävla Korkade!



Inatt så kände jag mig för första gången på länge riktigt gammal när jag ringde till störningsjouren (jag lixom?!) men jag har tröttnat så hårt på bitchen vägg i vägg. Hon gapar och skriker på sin kille jämt och beter sig som värsta psykfallet hela dagarna. Man hör inte tv utan bara hennes jävla gap jämt. Och hennes pussy till man borde man bitchslappa till verkligheten!
Han gör inte ett skit han sitter bara där och muttrar ta det lugnt medans hon skriker och skriker timme ut och timme in.

Inatt så började hon iaf vid halv ett och då fick jag nog. Nu tänker jag ringa varenda gång tills hon antingen håller käften eller flyttar. Undrar om man ska ringa polisen också och berätta att hon misshandlar sin kille?
Hyresvärden ska jag iaf ta ett snack med nästa gång jag ser honom.


Som hämnd har faktiskt jag varit nere och snott hennes puma munkjacka från tvättstugan efter att den legat där nere i 2 dagar, kanske ska jag gå och lägga en lapp i brevlådan och säga att jag kidnappat den och hon får tillbaka den när hon blir tyst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0