Leo plaskar i kungsträdgården

Nu har jag och Leo varit inne i stan med Filippe och fixat allt till dukningen på lördag vi köpte också tröjan Leo ska ha på lördag och tyg till en blöjväska.

En sväng till kungsträdgården blev det också där dom satt igång fontänen, det tyckte Leo var jätte kul att plaska i, tills vi båda var dyngsura, då fick han vara utan byxor tills vi kom till gallerian och kunde köpa nya torra byxor ;)

Men satan var folk ska GLO, hörde folk viska om att han inte har några byxor på sig, en tant frågade tom om jag visste om det?! Daah pucko nej jag vet inte att man har byxor på sig ute på stan, jag trodde det var normalt, att man doppar byxorna i vatten hänger dom på vagnen och bär sin skrikande unge naken genom stan....
Vad fan tror folk egentligen?
Nu måste jag iaf hänga upp dom blöta byxorna och börja knepa lite på blöjväskan :)


Kommentarer
Postat av: Kaosets Gudinna

Min Leo!! ;)

2009-06-24 @ 10:36:05
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0