Lite bilder (igen)

Eftersom jag är en otrevlig skit idag så får det bli lite bilder som J laddat in i datorn först ut är så klart jag ;) som fortfarande försöker, (1,5år senare) läsa ut min bok i solen..



Sen blev Leo överlycklig när han fick ett helt eget tanjentbord av J i 6 månaders present ;)


En annan sak som får honom glad (och tyst) är när han får leka med alla J´s små blinkande lampor i sängen.


Då blir man så glad så att man kan visa gaddarna, fast här ser man bara en :(


Men det som får honom tystast är så klart nya pärlan!



Märks det att jag har ont i huvudet idag med och bara vill ha det tyst och lugnt här hemma?

Jag tror Leo börjar bli lite sjuk, han är snorig, tjurig och vägrade äta någonting mellan 11 och 19 så jag är lite matt idag.
Mycket energi har också gått åt bebisen på bussen. J ringde till SL för att höra hur det gått men dom hade inte ens hört talas om det :( jag ska ta tag och skriva ner det imorgon just nu orkar jag bara inte tänka mer på det..

Imorn blir det upp tidigt och jobba.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygg den var!!! :) såg riktigt fräsh ut, som våran ;)

Vi betalade 145:- för cam-fästena.

Och för vagnen betalade vi 3500:- och då fick vi svart parasoll, en grön vinteråkpåse, liggdelen såklart, lagningskit, myggnät o regnskydd. så jag tyckte det var en bra deal, den är riktigt fräsh. Den är svart i botten på sittdelen. Men varukorgen är grön så jag ska beställa en svart så jag kan ha vilken färg jag vill på sufletten. Måste bara hitta nåt ställe där de säljer villiga sånna :D jag betalar inte över 1000 spänn (snåål jag vet)

Kanske man borde sy en? hmm.. jwell well, pimpa vagnen ska jag göra iaf :-D

Sugarpaste kan du köpa på panduro, 1 kg kostar typ 80 spänn. Sen är det bara att färga med vanlig karamellfärg, det gjorde jag, dom har ganska roliga färger på panduro tex. Jag beställde faktiskt princesstårtor på city gross, men jag sa att jag ville ha dom odekorerade, så gjorde jag dekorationerna själv, blev super, har bild nånstans i bloggen på 2 av dom :-D runt den 25:e april.

Ett tips på tårtbeställning är City gross, det är billigt och dom är sjuuukt goda! :)

2009-06-18 @ 11:24:35
URL: http://johannaslillasvarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0