Massor med shopping

Idag har jag varit runt massor. Först åkte jag och J in till hötorget, mötte upp Milla och gick till party store. Jag fick inte köpa ens hälften av det jag ville. Blev totalt nedröstad :( så jag kom därifrån med 6st (!) ballonger och 6st fina godispåsar till barnen..

Men det tog jag igen resten av dagen ;) Tessan kom in och vi shoppade loss lite. Jag köpte först massor med kläder till J, en munkjacka, en skjorta, ett par shorts och en keps det blev också ett par sneekers till Leo.
Nu när han provar så gillade han inte shortsen så dom får jag lämna tillbaka, skjortan var för stor och måste bytas men kepsen och tröjan gillade han iaf.

Sen gjorde vi värsta fynden på Weekday som har 50% på typ Allt nu!
Hittade jätte söta Cheep monday jeans och skjortor till Leo men det kostade lika mycket som om jag köpt det till mig själv, ca 400kr plagget. Tills vi hittade varuprovs hörnan, där fanns båda skjortorna och massor med annat fint för 20kr! Så han fick en svart och en blå :) dom fanns också i vuxen strl så J ska också dit och köpa en så dom kan matcha varandra ;)




Äntligen fick jag också se klart The Proposal med mamma :) Tessan tog med Leo hem så vi kunde kolla på den innan minglet på Stockhome. Den slutade inte alls som jag tänkt mig men jag tyckte den var jätte bra.
Minglet var kul men väldigt snålt med gratisprylar! Vi blev bjudna på lite godis i den milslånga kön och fick den snålaste goodiebagen någonsinn, den inehöll en disktrasa och en Groteskt ful diskborste.
Men lite fynd blev det där också.


Prickiga formar som Charlotta ska få göra cupcakesen i, J tyckte dock att det var dom fulaste formarna han någonsin sett, men han fattar ingenting ;)


Apor till Leo som han kan ha sin handduk och jacka på, fast inte bruna utan gröna så klart så dom matchar rummet :)
Sen fick han också en kylgel i form av Mr.Bump så klart. Toppen att ha hemma i frysen nu när han slår sig jämt.

Tack mamma <3


Imorgon bär det iaf av till Kronan i sundbyberg som vill ha en "kompletterande intervju" för att besluta om jag kan få nån hjälp där eller inte eftersom jag sa att jag inte nöjer mig med en kurator utan jag behöver en psykolog. Så vi får väl se vad dom säger. Jag som trodde jag gjort klart för dom om vad jag har för problem, jag har ringt och dragit bara dom senaste månadernas händelser ett par ggr och då höll dom på att ramla av stolen. Men vill hon höra min livshistoria så VISST!



Efter det ska iaf Leo på sin 6mån koll som J missade för 2v sen *pinsamt* måste då höra efter varför han får lite röda utslag i ansiktet lite då och då. Kanske är han allergisk mot nått men jag har inte fattat vad :/

Nej vad långt det blev, nu blir det soffmys med älsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0