Nu är dom klara!

Äntligen!! Nu är dom på väg till närmaste brevlåda, J fick med sig dom när han gick, förutom två som vi inte har hittat adressen till, min pappa och Axel. Men pappa träffar vi ändå imorn på kusinens student.
J åkte ju fast i en biljettkontroll förra veckan på tunnelbanan för att han inte hade sitt mecenat kort med sig och han hade studentkort. Så dom skrev så klart ut en böter, som ska rivas idag när han åker och visar kortet.

Men när han fick kortet igår så hade han öppna kuvertet, lagt ner kortet och kastat det i pappersinsamlingen. Så hela morgonen har jag letat som en galning efter kortet. Men nu är det upphittat iaf så jag får åka förbi kista innan det bär av in till stan.

Måste byta linnet som jag köpte på Lindex förra veckan, hade det igår men Leo hade sönder det. :(
Ska även köpa nya fina skor, kläder och annat som jag ska ha imorn.
Present till kusinen måste jag också köpa men jag har ingen aning om vad, tråkigt med en vanlig nalle att hänga runt halsen, och dricka har hon redan för mycket av (27 flak som hon ville att jag skulle frakta hem till henne) men vi får se vad det blir.


Nu ska jag passa på att äta och duscha innan Leo vaknar igen.


Stora killen blev hela 6 månader igår!

Så igår spenderade vi på stan med Johanna och hennes söta lilla Minna.
Passade på att köpa en "fresh food feeder" till Leo, samma som Linda har ;) men när vi kom hem så hade vi så klart inget att lägga där i, men J skulle ta med sig frukt från kontoret åt honom..


Nej nu blir det till att duscha så man kommer iväg nångång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0