Sälj ångest

Fan igår var J på säljhumör och jag orkade inte argumentera emot ;) så nu har jag snart inga saker kvar. 
28 st tradera auktioner är igång och 2 st på blocket och den här gången var det inte hans saker utan mina...

Men även om det bara är 5 av auktionerna som har fått bud än så länge så är dom uppe i 2160kr och då la vi upp det sent igår ikväll för 1kr :D
Det blir nog bra tillslut, jag spenderade faktiskt en hel del pengar igår igen. Äntligen så hittade jag dom gröna gardinerna som jag letat efter i evigheter. Så igår åkte julgardinerna ner ;)
Vi bytte också J´s skjorta jag köpte förra veckan och lämnade tillbaka byxorna. J fick ist en kavaj från Cheep Monday, fan vad jag älskar varuprovs hyllan, 100kr för en as nice kavaj.

Jag slog till på ett par trashiga vita jeans ala fjortis nu när det ändå var halva priset. Hoppas bara att Leo förstår att dom är vita och att man inte får varken kräkas eller kladda på dom.


Idag har jag några ärenden till i stan inför Leos dag på lördag, någon som ska med?

Kommentarer
Postat av: Kaosets Gudinna

Men åh om jag visste det innan!! Kommer just därifrån. :(

2009-06-22 @ 15:50:03
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0