Shit vad VARMT!

Det är stekhett ute, jag och J har suttit ute på gården och ätit frukost, glass med annanas, melon och kiwi. Så gott men så fruktansvärt varmt! Efter 40 min var jag nu tvungen att gå in, det bränner överallt.

Men jag är glad över solen ändå, nu börjar Leo vakna så jag ska väl komma på vad vi ska hitta på idag. Förmodligen blir det in till stan, byta byxorna till en mindre storlek och köpa lite saker till dukningen på lördag och kanske lite tyg till en blöjväska, ev till en ny suflett också om jag hittar nått fint.

Funderar också på att köpa en uppblåsbar pool till Leo som han kan ha här ute på gården och plaska i så han inte blir så varm men var hittar man såna?
Hoppas iaf på att få med mig Johanna och Minna in men det verkar inte som det :(


Färgat utväxten har jag gjort också, eller ja Tessan var här och gjorde det igår så nu ser jag inte flintis ut längre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0