Stressigt värre...

Idag har jag inte hunnit blogga någonting, det har varit full fart hela dagen. Först jobb där man inte fick en lugn stund, försökte skriva klart Leos inbjudningar, hann göra en på hela dagen...

Sen var det förbi jobb nr 2 för att fixa t bilderna till inbjudningarna, Milla hade försökt hela dagen och skrivit ut 40-50 bilder varav 18st gick att använda nu efter att jag fixat alla svarta kanter som blev förstörda för hand. Det är konstigt det där, mamma försökte också skriva ut hemma igår men det gick inte heller. Ingen skrivare som vi testat klarar av att sriva ut just den bilden jag ville ha :/ men nu har jag en del iaf.
Efter det fick jag springa lite på stan, kollade skor, köpte lite smycken, bytte pennan som jag köpte igår för att den var för tjock för att kunna skriva inbjudningarna med. Sen fick jag också köpa massor med färg till J´s nya hobby han kommit på; han ska bygga och måla en modellbåt, titanic!
Vi får väl se hur lång han kommer med den, det är Väldigt mycket pill....


Skynda hem, undvika att bli överkörd av alla studenter. Kolla på Paris nya BFF, helt sjukt dåligt men mycket underhållande. ;)

Då kom också Max och hans tjej över för middag och jag var osocial och satt med inbjudningarna. J grillade kyckling och revben smaskens som vanligt.
Nu har dom precis gått och jag ska fortsätta med inbjudningarna så att jag kan få iväg dom imorn. Annars är dom inte framme fören på måndag vilket jag tycker är aldeles för sent!


Men nu måste jag sätta fart igen, satte precis J på att klippa ut bilderna så jag kan fortsätta skriva för det får inte han göra. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0