Mycket nytt blir det ;)

Idag har jag haft sjukt mycket att göra. Så jag ställde in träffen med Jackieline och hennes Bonnie samt sommarfesten på öppna förskolan.

Så jag började dagen med att ringa runt, annons på vagn, jobbet, länsstyrelsen, psyk och en hel del till. Mao så började jag dagen med ett riktigt dåligt humör. ;)


När J vaknat så blev det iaf bättre. Både jag och Leo blev gladare så vi åkte med in till stan så J kunde köpa ett nytt batterigrepp till sin andra fru. ;)
Sen tog vi oss en spontan lunch med J´s pappa på hans lokala pizzeria och Leo åt upp alla mina kanter (läs spottade ut på golvet)
Jag passade dessutom på att lämna tillbaka det randiga linnet på h&m som jag köpte förra veckan för att det inte satt så bra, lite för stora tuttar för tubtopp.

Men det bästa av allt, jag hittade Äntligen mitt borttagningsmedel för kreatinvaxet! Jag som letat mig blå och nu fått nästan som dreads på dom få slingorna som är kvar. Det ska bli så skönt att få bort det och att kunna borsta håret ordentligt igen. Därremot så ska jag sätta i nytt inom 2v igen men vill man vara fin får man lida pin. :)


Resten av dagen har jag bara spenderat framför datorn och med ljus och lykta letandes efter mönster till bugaboo suffletter, men ingen vill ju dela med sig av dom :( men jag ska nog lyckas knepa ihop ett eget mönster och pimpa vagnen som jag vill. :D
Det andra jag letar efter är 2 st tavlor som jag spanat på länge åt Leo som han nu förhoppningsvis får när blir "namnad", hittade dom tillslut och har mailat dom till blivande gudmor.


Så idag är det ett väldigt tråkigt inlägg, som vanligt känns det som nu när inga kommenterar längre... *pik*
Men imorn så hoppas jag att jag kan bjuda på lite nya bilder på Leo´s förhoppningsvis nya vagn som vi ska kolla på imorgon kl 18! :D


Imorgon kommer också min nya klänning från Forever 21 och Leo´s Benetton väst jag köpte från tradera.
Love love love


Kommentarer
Postat av: johanna

Hallå tjejen!

Kan inte hjälpa att undra om det är du som lämnat det anonyma inlägget på min blogg.. följer ju din blogg och det verkade stämma in.

Oktober är en ganska lång tid att vänta om man inte mår bra. Har du provat att ringa B.U.P? dom gav mig skitbra hjälp, fort dessutom! Dom har psykologteam och läkare, skriver ut ssri osv.. Ringde dem i sollentuna och fick komma redan efter 1 vecka eftersom jag mådde så skit och hade en liten att ta hand om. Men jag hade ju även öppenpsykiatrin, jag ringde och grät och sa typ att jag kommer inte klara en dag till utan hjälp, dan efter fick jag en tid, dom hittade "en lucka" som de så fint sa. skulle du inte kunna prova att ringa en annan öppenpsyk som kanske inte är lika överbelastad? visst, du kanske får åka längre, men det kan det ju vara värt. Kram till dig!! (om det nu är du som skrivit inlägget i min gb:)

2009-06-11 @ 10:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0