Im in love!

I våran nu städade hall står den nya vagnen.

En brun Bugaboo Frog med extra Cameleon fästen så jag kan använda alla dom sufletterna också =)
Jag köpte också en mugghållare och nytt svart toppklädsel i svart fleece, J som var helt emot den från början tjatade till sig ett parasoll också ;) och nu älskar han den också.

Tidigare idag när jag ställde traktorn i hallen så surade jag över att den tog upp hela hallen, kom varken åt skorna, kläderna, toaletten, Leo´s rum eller garderoben. Men nu när den nya står där så täcker den inte ens hela dörrmattan!

Im in love!


Annat vi gjort idag förrutom att älska vagnen var att åka med J till huddinge där vi mötte Jenny och jag var med henne på hennes tillväxt ul. Det var mys, men lite mysko att se en liten bebis i magen utan att känna den själv. Men det var en stor liten kille som vaknade till av alla buffarna. :)

Efter det lunchade vi med J i entrén till hans kontor som jag faktiskt aldrig sett närmare än så och sen så åkte jag och Leo förbi Catta, laddare batterierna och spelade lite ps3.



Men nu har jag städat och håller på att plocka ihop allt som ska säljas. Nu är det massor med vagnar, vaggan, babygymmet, sjalen, kläder (både mina och Leo´s) och jätte mycket mer, så nu har jag att göra ett tag framöver.

Kommentarer
Postat av: L

Tack darling för att du följde med. :) KRAM

2009-06-11 @ 23:07:20
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0