Jobb jobb och mera jobb

Yepp, jag jobbar jämt känns det som nu..
Tack vare det så har jag nu också börjat röka igen, fy fy på mig. Men också mindre pussar på mig eftersom J tycker jag stinker. Men det gör han med sitt snus också så det är lugnt. =P

Igår tog jag en trip till en ny tatuerare eftersom jag inte gillade svaret eller rättare sagt priset jag fick av min gamla i förrgår. Det blev ett glatt besök, gillade verkligen honom och hans arbete. En stor anledning till att jag byter var också att min gamla verkade oengagerad och nästan nochalant så han går fet bort. Ringde pappa och grät en svätt över det så han trollade fram en ny som hans kompisar brukar gå hos. =)

J vet inte om han vill byta eftersom han inte var med igår, men vi får ta en trip till nästa vecka med mera bilder för konsultation.
Så nu är det bara fram med mera bilder och tidsbokning som gäller. Dom hade inte heller 3-6mån väntetid utan3v så nu kommer jag få min till sommaren ändå! =D


Har ju kört igång med träningen lite mer på allvar nu, var på spinning med Tessan i onsdags och skulle egentligen ut och springa med henne igår också men vi var hos en kompis på middag och sov sen över också, så det får bli imorgon ist, så antingen springa eller ner till gymmet igen.
Tänkte köpa träningskort där nu också så man kommer tillbaka till sig själv igen. Fin mage känns ju som prio 1 (efter Leo så klart) nu när tatueringen ska visas upp i sommar.

Nej nu är det rast, aka rökpause ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0