Stora stora killen =D

Ja shit vad tiden går fort, nästa vecka är Leo hela 4månader! 4!! Helt sjukt fort det gått, för 4månader sen var jag så här  tjock,
 
och nu har jag ist en 7,4kg underbar liten unge <3

Stora killen kan nu rulla runt så man får passa ordentligt när han ligger i soffan, han har skaffat sig favorit leksaker och favorit mat. Dessutom så ålar han sig fram nu i en hiskelig fart, innan jag gick till jobbet idag helt nyvaken så låg han och sprattlade längst bort i soffan när jag skulle skriva ett sms, helt plödsligt så är det någon som blir skit sur och bonkar huvudet i mig... Fattar först inte vart Leo tagit vägen och kollar där jag la honom och kollar ner, då har han ålat sig genom hela soffan och tycker att jag är i vägen!
Så det var bara att flytta på sig så han kunde sprattla vidare.

Vart tog mig lilla skrutt vägen?J har suttit och rensat bland våra 10 tusentals bilder i datorn idag och plockat fram lite bilder från dom första dagarna här hemma när han var så liten att han fick plats i en hand...

Fortsätter han i den här takten så kommer vi behöva en gaffeltruck i slutet på sommaren. ;-)


Imorgon ska han iaf hem till Jenny så hon får öva lite på att vara 2 barns mamma som hon snart blir, så ska jag och J passa på att sola, äta gott och vara lite med varandra, det blir mys, får hoppas bara att det inte blir några mer köttsår på ryggen efter imorn natt ;-)


Dagens smart ass är ännu en gång schema läggaren som den här månaden igen lagt in mig på aldeles för lite tider så jag får -34 komp timmar.. Fattar inte vad det är för fel på kärringen, ALLTID är det fel, innan hade hon lagt upp mig på att jag ska jobba 6dagar i veckan 3tim om dagen...Helt sanslös, nu tänkte jag be om på mån att jag ska på jobba mån & sön 12timmars pass varenda vecka, så slipper hon använda sin stackars hjärna! Man vill ju inte att hon ska bli utbränd av att behöva göra sitt jobb på jobbet stackarn..^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0