Utgång, bakis och nytt nyttigare liv...

Fredagen var toppen! Utgång med Lina, på Göta källare, det var så kul, trots att jag säkert brände 1000kr, har inte vågat kolla kortet, men Lina har gjort av med 600 på bara drinkarna, sen var det inträde och vi tog varannan så det blev säkert en dyr historia. Men sjukt kul =D
Var fruktansvärt bakis igår, ville bara gråta bort hela dagen =P
Men jag och dom heta byxorna gjorde iaf succé! Och det var värt det..

Filippe frågar om jag känner mig stolt nu när jag berättade att J säger att jag somnade ståendes på en stol här hemma när jag väl kom hem, och ja fan det är jag. =D
Första gången ute själv, och jag tycker själv att det gick riktigt bra, trots att det blev lite fjortisvarning, fel åkning, springnota, minnesproblem och onda fötter, men annars gick det jätte bra..

Letat lite efter bilder idag eftersom jag har nått minne av att vi posade lite, hittade inte på oss där än, men det kommer upp mer sen, däremot såg jag massor med andra människor jag känner, som jag inte såg där då. Det var synd =(


När J kommer hem från skolan så blir det lite jobb för mig ikväll.. inte ett dugg sugen, men jag har inte så mycket val, ska göras 4tim nångång mellan tors och sön så idag är sista dagen. Imorn och tid är det också jobb, långa dagar 12-21 men det blir säkert skoj, sen undrade tessan om jag skulle med på spinning på ons, får tydligen träna gratis nästa vecka på gymmet under jobbet. Passar perfekt nu när jag börjat med nya nyttiga maten och så. Ska ju till tatueraren och boka tid för mitt träd i veckan, vet att han inte har tid förens om 2-3mån så jag kanske hinner tajat till magen lite på den tiden iaf. Nån skillnad borde det göra iaf eftersom jag inte gjort en enda situp eller brytt mig någonting sen Leo kom, men nu blir det andra bullar, inga alls mao ;-)
 
Nej nu blir det Carmen Electras strip arobic så länge, bäst att passa på nu när Leo sover i sjalen, lite extra träning med han hängandes på en också =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0