Värmetången beställd =)

Nu har jag köpt en jätte söt värmetång, och as billigt blev det, 125kr jag som trodde det skulle gå på minst 400 så nu är jag glad. =D

Nu är det bara håret kvar, missade tradera auktionen igår men får skynda mig hem idag efter jobbet, vill verkligen ha nytt hår NU!
Ser ju helt tokig ut nu..


Igår var J med Leo på öppna förskolan för första gången, det J inte visste var att det var sångstund också, J vågade så klart inte sjunga eftersom han var ensam kille. Men dom tyckte det var kul iaf så dit får vi ta oss flera gånger.


Vi har bestämt oss för att sälja våran stora vagn nu också trots att den bara är använd i 3mån, men jag tycker den är för stor, tänkte slå till på en bugaboo eller nått sånt, dom är ju pyttesmå och går att få i vilka färger som helst. Ska bli skönt att slippa traktorn. =)


Försäkringskassan ringde nu precis också och dom blir jag inte klok på, nu var intyget som dom först inte alls behövde men som jag sen fick fixa fram ändå, det var fel tydligen, läkaren har missat att fylla i ruta 5b så då får jag ingen sjukpenning förens jag skickat in pappret.
Så nu har jag 14dagar på mig att kontakta läkaren och få honom att skicka ett nytt läkarintyg *Mega SUCK*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0