Då var man knarkare igen då

Fast helt lagligt den här gången, efter mötet med vårdcentralen idag så fick jag plocka ut Oxascand 10mg i väntan på att få komma till en psykolog. Hon skulle också ringa danderyds unga vuxna mottagning och skicka remissen dit också. Beroende på vad dom säger så får jag ev också plocka ut ssri imorgon också, om jag inte får en tid där snarast för då får dom skirva ut det ist i samband med någon typ av annan behandling.
Däremot så vet jag inte om jag vågar ta Oxascanden eftersom det innehåller benzo, trots att jag på pekade för läkaren att jag varit hocked på bla benzo tidigare så tyckte hon att det ändå var bäst att jag tog dom, 3ggr om dagen...
Just nu känns det helt okej, så jag väntar med att ta dom tills det krisar, vilket blir då om jag känner mitt nya jag, senast imorgon bitti.

Men gårdagen var också helt okej, vi skulle se The Proposal men jag fick bara se dom första 40min sen drog J ut mig ur bion, fett pinsamt eftersom vi satt längst fram. Jag har aldrig gått från en bio, 1 gång har jag gått ut för att kissa och det var hur skämmit som helst.
Men jag gillade början iaf, ska ladda hem den nu och se om jag gillar slutet också. ;)

Sen bar det iväg till Hornstulls stand där det var ett as nice live band som spelade, 11 personer som körde underbar reggea/ska hela kvällen, ClubKillers. Dock så fick jag jätte ont i fötterna och fick sitta ensam i en fotölj sista timmen. Drack gjorde jag typ inte heller, en as god cider innan bion, en as vidrig på strand och sen en öl. J drack dessvärre betydligt mer så vi fick sova hos en kompis vid maria torget eftersom det inte gick att ta sig hem med karl jäveln. :p
Men jag fick en cykel för besväret, så nu ska jag cykla till jobbet, så hoppas på bra väder på söndag. Men annars så jobbar jag ändå 4 dagar nästa vecka så någon dag lär jag komma iväg. :)

Leo har haft det bra hos Jenny och Kevin under tiden och kört slut på Jenny men busat massor med Kevin. Det gick bra trots att Leo inte frågade först innan han tog Kevins saker, det tyckte Kevin var oförskämt. ;)

Idag kom Leos monitor också, vi har precis testat den och den fungerar kanon. Så i natt blir Leos första natt i sitt egna rum!

Ni kan roa er med 2st klipp från det sköna folket som spelade igår så går jag och Leo och gör köttbullar innan vi bänkar oss framför dumburken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0