Det eviga kaoset

Det bara fortsätter, jag har varit så sjukt stressad hela dagen, lackat på J och J har lackat på mig...
Siktade på att vara hos Jenny 12-13, vid 15 var vi där, först missade vi 4st bussar... Först så glömmde J att föra över pengar till kortet, sen busskortet, sen bankmat kortet och sen kom han inte ihåg om han låst efter alla dom vändoorna. När vi tillslut satt på bussen så hade han inte fått med sig termosen med vatten till Leo ersättning. Mega suck!

Efter det så skulle vi äta, vilket var ett projekt i sig eftersom woppi var med och inte kan lämnas själv ute. Efter det så missade vi iaf 3bussar till för att J självklart skulle visa snabbaste vägen genom solna c vilket gjorde att vi hamnade Helt fel och fick gå runt hela skiten...
Men tillslut var vi framme vid Jenny iaf som var sjukt sexy i sin fina lila rock ;-)

När jag precis rullat upp henne på rummet igen ringer J och är hysterisk, Leo skriker och så hade kommit fram massor med folk och gett honom olika tips eller order som han tyckte, på hur han skulle göra för att trösta Leo. Men inget gick han var bara jätte trött och somnade direkt när jag tog honom igen...

Då var iaf J på så dårligt humör att det varken blev ikea eller stan vi åkte runt med massa bussar och det var bäst att inte fråna varför för då hade han fått psykbryt på riktigt. Hamnade tillslut i mörby iaf, handlade lite mat och gick på systemet och nu är vi hemma igen. Woppi är hämtad och lägenheten stor städas. Leo drar mig i håret och är hungrig så allt är som vanligt igen men man vet ju aldrig hur kvällen blir, det är ju trots allt några timmar kvar som kan fyllas med lite mer kaos...


SNARK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0