Duktig :)

Igår var jag jätte duktig :) det var en väldigt bra dag, jag hämtade ut J´s nya objektiv, Jennys regnskydd och Leos overall som jag beställde i december, det passar ju oerhört bra nu med en as varm fluffig vinter overall! Jag ringde förr förra veckan och frågade var fan den var någonstans och både avbokade och krävde pengarna tillbaka, men när jag ringde igår och på pekade det så hade dom så klart inga noteringar om det..
Lite som på mitt jobb alltså. ;)

Men sen bar det iväg till Mörby c, gick på systemet, hämtade ut Leo´s 6 månaders box, köpte ett fint sommar linne och handlade massor med mat. Vagnen var nerkligen fullproppad så det var ingen fjädring kvar i den alls. Men hem kom vi och började stor städa Och så lagade jag middag, det ni, det gick tom att äta trots att det var lite pepperklumpar här och där. ;)
När J kom hem så hade vi en super mysig kväll, vi kollade på massor med Lost men bio filmen som vi skulle se slutet på var fejk så den får vänta ett tag till...
Grannarna däremot hade Värsta festen på innergården hela jävla natten, väckte Leo ett 10 tal ggr när dom gapade, skrek och smällde smällare. Vid 3 tiden var J på väg att gå ut och klippa sladden till deras stereo som fortfarande var på högsta volym. Strax efter det så somnade vi så jag har ingen aning om när dom slutade, men här är resultatet av gårdagen iaf ;




Nu ska jag åka till mariatorget och hämta hem cykeln jag fick av Max i helgen så jag kan cykla till jobbet imorn. Så jag ska försöka cykla hem därifrån, jag som knappt hittar till tunnelbanan. Så är jag inte tillbaka inom en vecka så kan ni väl börja gå skallgång i dikena längs med alla vägar för man vet aldrig åt vilket håll jag kommer hamna. Sen tänker jag tvinga J att köpa glass till mig och sen ska jag försöka ta mig ut och sola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0