Helgen i bilder

Läkarbesöket sög verkligen pung, dels så var alla sena hela tiden så 2 av mina 2,5 timmar där satt jag bara och väntade...
Men jag fick se mini sprattla runt där 9+4 var det då i torsdags, så nu sövs jag och skrutt ner den 11e och sen var det bara jag igen... Vet inte riktigt vad jag ska tycka tänka eller säga så därför är jag rätt tyst om det...

Så jag har varit lite blogg off och allmänt osocial, lämnat mobilen hemma och fokuserat på bra saker och att vara glad.
Valborg firade vi här hemma med Tessan och Filippe, vi grillade massor med gott och sen gick vi ner till ullriksdal en sväng för att kolla på brasan. Det var mys =)


Sen åkte vi till grönan i fredags, Leo åkte allt han fick (förutom lilla paris för den är gay) och han hade jätte skoj, satt och drog, pillade och tryckte på allt. Jag och J åkte nya insane shiiit vad det killades i magen den var riktigt nice, helt klart värd att åka igen =)





Lördagen spenderade vi ute i solen, J fiskade, jag och Leo satt och lekte på en filt och kikade på Hardy när han badade och stänkte ner oss hela tiden och fontänen skummade över. J passade på att ta mycket bilder men gnällde hela tiden över att hans kamera suger, jag tycker han kan vara tyst eftersom han faktiskt fått massa pengar för att köpa en ny...




Så det har varit en bra helg iaf med mycket mys, det behövde vi nog alla, idag är J på kontoret i Kista en sväng och när han kommer hem ska jag till kontoret en sväng sen är det filip och fredrik i kväll och jobb imorn. Ska komma ihåg att plocka ut Leos böcker som kommit nu också men det får bli imorn för idag har dom stängt.
Idag har jag också varit duktig och gjort egen barnmat till Leo, det blev 2 burkar med motot och potatis puré, får se vad han tycker om den snart när han vaknar men först ska jag försöka hinna med lite sims..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0