Inga saker kvar snart...

Shit vad vi har rensat prylar, men det har varit skönt. Måste ändå sälja av massa skit om vi ska flytta :)
Så imorn blir det loppis, får ta lite bilder på hur mycket det egentligen är. Helt oförberett så lyckades J få mig att rensa bland mina skor :( har en stor klump i magen för jag älskar mina skor, men han hade en poäng, dom har legat i källarn i 2-3år eftersom det inte får plats fler skor här uppe så jag använder dom inte direkt. Men jag sparade dom 4 finaste om ni frågar J (men om man kollar i väskan som jag snabbt gömde undan så hittar man minst 15par ;) ) men så kan det gå :D

J kom fram till att det är Bara jag som ensam står för alla inköp här hemma, om vi skulle separera skulle han få sova på golvet. Och han har nog rätt, jag har bestämt och köpt Allt, det är bara lite små skit som är J´s och det lilla han hade när vi flyttade ihop har jag kastat för det var så jävla fult. ;) Dom nya högtalarna är väl hans men dom skulle han ändå inte få för dom fick han köpa enbart för att det var dom enda som passade med mina nya tv bänk. :D

Jag passade också på att sänka ner Leo´s spjällsäng ett snäpp eftersom han försöker klättra ur den nu. Det här är nog sista natten han sover inne hos oss också eftersom han klättrar ur vaggan nu. Dock utan att ramla i golvet!
Han klättrar över kanten rant ner i våran säng och använder mitt hår som säkerhet, så jag vaknar när han kommit halv vägs och lyfter över honom.
Men jag vill ha en babymonitor först, får se om jag hittar en på loppiset imorn.

Me like allt skit man kan köpa på loppis <3

Nu har jag och Leo gjort pannkakor fast han somnade innan det var dags för mat men det tyckte han var kul ändå. :)




Men nu är det Talang på 4an, så jag och J ska sitta och gnälla vidare på Bert FJÄRT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0