Jaha

Då var man tillbaka på jobbet igen, dock 30min förtidigt, inga bussar som passade idag. Trots att det finns 4 olika hållplatser att välja på men men då har jag tid att blogga lite ist. :)
Igår var vi på loppis hela dagen, det var skoj, vi sålde nästan allt, bara några skor och Leos kläder kvar. Trodde hans kläder skulle gå som smör men det var visst för små storlekar. Så det får gå till Jenny och resten hamnar på tradera.
Fick lite ångest över att göra mig av med alla hans saker, dom är ju så jävla söta! J sa att jag fick spara en hel utstyrsel, funderade på att ta det han hade på sig första gången men så kunde jag inte välja så det blev bara hans ur söta strumpor som han hade första dagen. :D

Mamma sålde hur mycket som helst och folk var som gamar, det skulle öppna 12, vi var där 10 för att kunna plocka upp i lugn och ro men så fort vi plockat ur första kartongen ur bilen så var folk där och slet och drog. Så vid 12 var redan mer än hälften borta.
Men det blev lite extra pengar iaf, så det var bra för annars hade vi ändå kastat det. :)

Nu måste jag läsa allt jag missat i mina favvo bloggar, har inte använt datorn på hela helgen men jag har hört att det är lite intriger på gång, det är skoj ;)

Nått annat som är skoj är att Leo väckte mig precis som igår; -Mamma! det värmer i hjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0