Jävla kuk central

Vårdcentralen i Bergshamra suger Pung!
Nu när jag kom dit så var det låst och stängt, för dom har planeringsdag..
Den otrevliga bögen som svarade där i telefon sa spydigt att dom flyttat min tid till imorn!

Jävligt hyggligt att dom informerar mig om det, skällde på honom och sa att jag faktiskt fagit ledigt från jobbet nu för att gå dit och att jag vet fan inte om jag kan komma imorn. Nehe sa han men om du inte dyker upp imorn så får du en straff avgift. Jaha sa jag, men var ska jag skicka fakturan på min straffavgift då som jag tänkte ge er nu då. Då garvar idioten och säger att det inte fungerar så här och slänger på luren!

Jag HATAR den där jävla vårdcentralen och det ska dom få höra imorn innan jag listar om mig till Rosenlund igen.
Hoppas dom går i konkurs jävla skit ställe!

Jag är så arg så jag fick gå och lämna Leo hos Filippe och ta en cigg där på balkongen, nu ska jag ta en dusch innan jag åker mot Jenny..

Jävla Skit ställe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0