Kaos

Vad svårt allt blev idag, först hade jag bara kuratorn som plan för dagen men nu hinner jag inte ens allt. Pappa var precis här och lämnade av sin valp. Mitt i allt får jag veta att Jenny har sammandragningar och är nu inlagd på KS.
KAOS...

Så hundarna röjjer 11v Woppie har redan visat vem som bestämmer, tagit Hardys puff och ben och kissat på golvet..
Själv har man inte hunnit varken äta eller duscha så nu har jag satt Hardy i Leo´s rum så att jag kan få äta och Leo sova sen är det bara att vänta på att J ska komma hem och ta hundarna så att jag och Leo kan åka till Jenny..

Som sagt Kaos, stress och ont i magen...

Imorn tänkte jag dra med Johanna och Minna in till stan för att leta dop present till Alice som fyller 1år och döps på lördag.
Hoppas det blir lugnare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0