Köpa köpa köpa

Ja så låter det här hemma nu, J vill köpa ny kamera, dator och massor med annat men jag orkar aldrig lyssna så länge så jag hör vad det är. ;-)
Jag vill också köpa massor och det första jag har siktet inställt på nu är en bugaboo cameleon, försöker bara komma på färg nu men det är svårt, det finns ju så många fina! Nästa grej är en ny sjal, Leo börjar bli så stor nu så jag vill ha nått stabilare och roligare färg, gärna en gul/röd/orange randig. Tatueringen kommer jag att vänta med dels för att alla dom pengarna kommer att gå till buggan men också för att jag hellre gör en när man inte längre ser ut som en flodhäst...Kanske dags att börja träna lite snart ;-)

Funderar också på att sälja babygymmet eftersom han inte legat där i på en månad, det är ingen idé när han bara kryper iväg ändå.. Har massor med annat att sälja också rensade ju garderoben förra veckan och kastade hur mycket skit som helst (stora jeanspuffen, fula fula barnvagnen, 4st blå ikea kassar med kläder. mm) men jag hittade också lite saker som jag kan få en hel del för, däremot har jag fortfarande inte bestämmt om jag ska sälja klänningen eller inte. Man får ju ut en hel del men den är ju såååå fin <3


Mycket beslutsångest här hemma med det mesta, på det så mår jag sjukt illa och spyr upp allt jag äter, fruktansvärt effektiv bantningsmetod (graviditet alltså), den enda biverkningen är att man aldrig kan äta, sur, grinig, alltid hungrig och ständiga kräkningar, dessutom går man oundvikligen upp i vikt ändå. Men annars är det den perfekta metoden ;-)


Nej nu ska jag försöka mata lilla fjanten här som bara sticker iväg och retas med mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0