Leos träd!

Idag är det tok lugnt på jobbet, har på hela dagen tagit 30 samtal varav jag fått koppla 14 så det är säldigt lugnt.
Så jag har haft tid att leta reda på Leo´s träd som ska planteras under namngivnings cermonin. Har hittat ett på Bo Rappnes handelsträdgård som ligger precis vid oss till ett bra pris men har också mailat Gustavshill som ligger på färingsö där vi ska vara, får se om jag får nått svar i veckan.
Det är ju en speciell typ av träd, tyvärr inte med goda körsbär som J´s mamma önskade. Men det är fruktansvärt vackert!

Det är samma typ som dom som står i kungsträdgården, Prunus serrulata "kanzan", för mig är det den ulitimata kärleks symbolen. Absolut första gången jag kände att jag verkligen älskade var maj 2004 när jag och J satt och pussades på lejonen just i kungsträdgården, träden stod i full blom och en man kom fram och frågade om han fick fota oss för vi var så vackra. Tyvärr så har alla bilderna försvunnit förutom en;



Där viste jag att jag hittat mannen i mitt liv, jag kände mig älskvärd och allt var underbart! Den dagen har återspeglats mycket senare i våra liv, bland annat med en underbart vacker liten Leo och nu med ett lika vackert träd till honom som han får växa upp med. Förhoppningsvis får han i framtiden också känna den starka kärlek som jag känner för J, Leo och kanske kan han också hitta någonting vackert som kan symbolisera det hela.
 


Det här är äkta kärlek för mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyller år idag? Jag fyler 16 juni ;p

2009-05-31 @ 22:13:22
Postat av: Gizzy svarar

Nopes det är ingen här fyllde år igår, det skulle vara min kompis Johanna då, men jag fyller inte år förens i aug =)

2009-06-01 @ 08:23:59
URL: http://mylifeasgizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0