Liten Leo har ont i magen :(

Min lilla skruttplutt har ont i magen, alldeles förstoppad. :(
Vi började med natt välling igår och idag så hann inte J till affären innan hans Nan tog slut så det fick bli natt välling på dagen med, det har han inte gillat nu på kvällen. Han har varit jätte ledsen och tjurig, han vaknade precis igen av att han hade ont, lill stackarn. :(
Men han har iaf haft en trevlig dag innan, J tog med honom in till stan för att hämta ett objektiv och sen gick dom hem till en kompis. Jag däremot gick efter jobbet för att möta en gammal klass kompis jag inte träffat sen i julas.
Det var skoj, men när vi började strosa omkring så upptäckte vi att nästan allt i stan var stängt, daah lixom, klockan var nästan 20 på en söndag. Inte mycket röjj då, så vi åkte till söder och mötte J och Leo, in på ica för att köpa mat men vi kunde inte samsas så det blev donken ist. :D

Har också köpt massor med söta kläder till Leo på tradera idag, allt i 68 eftersom jag upptäckt att det visst inte fanns så mycket sånt i lådan.
Har också varit duktig och lagt upp pumpen som jag sagt i 2-3 månader att jag ska göra, men jag orkade inte lägga upp håret, alla skor, jackor och annat skit som ligger och väntar på att bli flyttade till bättre behövande. =P

Det får bli en annan dag, nu är det natt natt för imorn är det jobb igen.
Då ska jag också ringa fk och psyk igen och se hur det går, det gäller visst att ligga på som en igel annars så händer ju ingenting!

Men nej nu har jag suttit och retat mig färdigt på den obotliga idioten på facebook som tror hon kan allt, vet allt om allt och alla då så klart, ljuger så mycket att hon tror sig själv och dessutom både är fruktansvärt ful och inkompetent. Jag har fåt ur mig dagens elakheter på en som förtjänar det och fått ett gott skratt på köpet så;

So long suckers <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0