Min nya väckarklocka...

Heter Leo, och när han tycker att jag har legat och dragit ut på tiden för länge så börjar han hoppa ;-)



och han slutar inte förens jag gått upp




Så nu är jag uppe, har gett Leo frukost så nu är det min tur sen ska vi klä på oss och åka till Jenny. J är på mässa och filmar så han är inte hemma förens tidigast 22 ändå så det passar bra. Synd att det inte är lika mycket sol som förra veckan jag som tänkte ligga ute och sola nu när jag är ledig mer än en vecka..
Imorn ska jag iaf tillbaka till kuratorn iaf nu när jag tänkt massor så imorn kommer hon verklligen att få jobba för lönen ;-)

Nej nu måste jag sätta fart här, Leo tycker jag är tråkig =P

Kommentarer
Postat av: Kaosets Gudinna

Han är ju för go den ungen!!



Kom hit nu jag behöver få gosa bebis. ;)

2009-05-06 @ 10:44:10
URL: http://kaosetsgudinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0