Mycket som inte blir av :/

Här om dagen var det Ikea och igår var det jobb nr 2.
Jag var helt slut igår, trots att det var super lugnt på jobbet. Så jag får ta det på tis efter jobbet ist..
Men men en jävligt positiv sak hittade jag när jag öppnade min mail nyss var iaf att vi kommer att få mycket högre lön den här månaden, vi ska få en viss procent av våran ob och provision som vi tjänat in under ett helt år! Det är Nice..

Så dagen kommer att bestå av jobb och tuttjakt. Nu är det bestämt och klart, det enda kvar nu är konsultation och bestämma läkare och själva tidsbokningen. Det kommer tyvärr tidigast att bli i sept så den här sommaren blir det inte heller något strand häng. :(

Men till nästa sommar då jävlar ska jag vara hetast på beachen igen ;)
Har redan hittat bikinin som jag ska ha då, jag som hållt mitt bikini begär i styr i ett helt ÅR nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0